Delovanje Centra za stike s strankami in oddaja števčnega stanja v času prvomajskih praznikov

Obveščamo vas, da bo naš Center za stike s strankami v času prvomajskih praznikov deloval po spremenjenem urniku oziroma bo na praznične dneve zaprt, zato vas vabimo, da števčno stanje oddate prek portala Moj GEN-I ali s sporočilom SMS. Več o obeh preprostih načinih oddaje števčnih stanj si lahko preberete spodaj.

Urnik Centra za stike s strankami

27. 4. 2021 – Center za stike s strankami bo zaprt
1. 5. 2021 – Center za stike s strankami bo zaprt

Oddaja stanja prek portala Moj GEN-I

Stanje vašega števca nam prek portala lahko sporočite zadnjih 5 koledarskih dni v mesecu.
Po prijavi v portal se vam bo v terminu, predvidenem za oddajanje števčnega stanja, prikazala kartica »Števčna stanja«. Kliknite »Oddajte števčno stanje« in v obrazec vpišite stanje vašega števca ter ga potrdite.
Do portala lahko dostopate na tej povezavi.
Aktivirate si lahko tudi brezplačen SMS opomnik, ki vas bo vsak mesec opomnil na rok za oddajo števčnega stanja.
Če na portalu še niste registrirani, je sedaj pravi čas, da to storite. Za registracijo kliknite tukaj.

Oddaja stanja s sporočilom SMS

SMS z aktualnim števčnim stanjem nam lahko zadnjih 5 koledarskih dni v mesecu pošljete na telefonsko številko 030 200 111.
V sporočilo vpišite:

  • ključno besedo STANJE,
  • oznako ZP
  • številko merilnega mesta (najdete jo na vrhu druge strani računa za zemeljski plin),
  • aktualno stanje.

Primer:
STANJE ZP ENLJ-123456789111 123
Če želite izvedeti več o oddajanju števčnega stanja z SMS-om, vas vabimo, da si ogledate slikovna navodila na tej povezavi.

Želimo vam prijetne in sončne praznike,
vaš GEN-I