Aktualna obvestila

Naše cene za gospodinjske odjemalce ostajajo enake

Z nami ste v gospodinjstvih lahko brez skrbi. Kljub ekstremni rasti cen energentov na mednarodnih trgih pri nas gospodinjskim odjemalcem ne bomo zvišali cen zemeljskega plina in električne energije. Enake bodo ostale najmanj do poletja 2022.
> Preberi več

Knjiženje plačil med 14. in 26. 10. 2021

Zaradi nadgradnje informacijskega sistema se med 14. in 26. 10. 2021, knjižbe plačil ne bodo izvajale. To pomeni, da plačila, opravljena znotraj navedenega termina ne bodo poknjižena. Vsa plačila izvršena v omenjenem obdobju bodo ustrezno poknjižena po zaključku nadgradnje.
> Preberi več

Pretekla obvestila

Pomembno obvestilo - nedosegljivost portala Moj GEN-I

Obveščamo vas, da portal Moj GEN-I trenutno ni dosegljiv zaradi tehničnih težav. Za nastalo situacijo se vam iskreno opravičujemo, hkrati pa vas vabimo, da števčno stanje brez čakalnih vrst oddate s SMS sporočilom. Kako oddati števčno stanje prek SMS sporočila? Enostavno! V nadaljevanju si preberite navodila.
> Preberi več

Obvestilo imetnikom bančnih računov pri Abanki

Vse odjemalce, ki imate za plačilo naših računov aktiviran trajnik pri Abanki in so se bremenitve prek njega redno izvrševale, obveščamo, da smo z banko po združitvi z banko NKBM že mi uredili vse potrebno za posodobitev trajnikov. Vam ni potrebno storiti ničesar.
> Preberi več

Števčno stanje odslej lahko oddate tudi s sporočilom SMS

Ker vam želimo kar najbolj približati in poenostaviti oddajo števčnega stanja, vam zdaj poleg novega portala Moj GEN-I in klica omogočamo tudi sporočanje stanj z uporabo sporočila SMS. SMS z aktualnim števčnim stanjem nam pošljite na telefonsko številko 030 200 111. Odčitek za tekoči mesec nam lahko posredujete zadnjih pet dni v mesecu.
> Preberi več

Nov portal Moj GEN-I za popolno podporo odjemalcem

Naš spletni portal za podporo uporabnikom piše novo zgodbo. V njeno središče smo s pomočjo digitalnih in analitičnih rešitev postavili izkušnjo naših odjemalcev. Na enem mestu, dostopnem kadar koli in od kjer koli, jim ponujamo vse, kar potrebujejo za hiter in enostaven pregled ter urejanje storitev, ki jim jih zagotavljamo in nudimo.
> Preberi več

Pomoč in oddaja števčnih stanj v času prvomajskih praznikov

Obveščamo vas, da bodo naši svetovalci na brezplačni telefonski številki 080 1558 v tednu med 27. aprilom in 2. majem dosegljivi 28., 29. in 30. 4., saj je klicni center ob dela prostih dnevih zaprt. Vabimo vas, da števčno stanje za pretekli mesec oddate prek brezplačnega portala Moj GEN-I, kjer to storite hitro in enostavno.
> Preberi več

Z usmerjenostjo k odjemalcem do novega priznanja Trusted Brand

Odjemalci električne energije ste ponovno potrdili: GEN-I je tudi letos najbolj zaupanja vredna blagovna znamka med ponudniki električne energije. Priznanje Trusted Brand 2020 je že šesto, ki smo ga prejeli kot  zmagovalec med dobavitelji elektrike v Sloveniji, dvakrat pa smo prejeli tudi priznanje na področju varovanja okolja.
> Preberi več

Obvestilo o spremembi cene omrežnine

Od 1. 12. 2019 na geografskem območju občine Šmarje pri Jelšah, od 1. 1. 2020 pa na določenih geografskih območjih veljajo spremenjene cene omrežnine za distribucijski sistem zemeljskega plina. Višina omrežnine je določena z aktom geografskega pristojnega operaterja distribucijskega sistema. Več informacij vam je na voljo na spletni strani Agencije za energijo.
> Preberi več

Storitev GEN-I E-mobilnost tudi na Hrvaškem

GEN-I za svoje odjemalce, ki imajo električna vozila razširja storitev E-mobilnost tudi na Hrvaško. Omogočal bo enostavno in ugodnejše plačilo uporabe več kot 350 javnih polnilnih postaj v Sloveniji in na Hrvaškem, ki so vključene v sistem »Gremo na elektriko« upravljavca Elektro Ljubljana in sistem upravljavca Hrvatski Telekom.
> Preberi več

Obvestilo o spremembi obračunavanja pavšala za zemeljski plin

V GEN-I na vseh področjih stremimo k brezskrbnosti naših strank. Zato med drugim za vas razvijamo storitve in orodja, s katerimi vam omogočamo najboljšo uporabniško izkušnjo. Del tega razvoja je tudi nadgradnja informacijskega sistema, ki bo omogočila posamezniku prilagojene aktivnosti.
> Preberi več